Accident a Barcelona
El noi que va morir a les obres de Glòries de Barcelona era un universitari de la UPF
La víctima, un eivissenc de 20 anys, va accedir al recinte per agafar una drecera i va caure en un pou de 10 metres

whatsapp-image-2020-02-21-at-182829
El jove que es va matar al caure a un pou d’unes obres de la plaça de les Glòries de Barcelona era un estudiant de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), segons ha avançat ’Diario de Ibiza’, i ha confirmat la universitat a través de les seves xarxes socials. «La comunitat de la UPF lamenta profundament la tràgica mort de l’estudiant de la universitat que el cap de setmana passat es va accidentar a la zona de les Glòries», han tuitejat.
La víctima, natural de Sant Antoni (Eivissa), feia dos anys que era a Barcelona i cursava segon de carrera. El cos del jove, de 20 anys, va trobar-se dilluns al matí pels treballadors de les obres del túnel de Glòries, on es va produir l’accident.
Notícies relacionadesLa càmera de seguretat instal·lada a les obres va captar el moment en què hi va entrar. El noi es va precipitar per un túnel de 10 metres de profunditat quan va accedir al recinte per agafar una drecera a prop del carrer Ciutat de Granada.

El lloc de l’accident /
El portaveu d’Urbanisme de l’Associació de Veïns del Clot-Camp de l’Arpa, Miquel Catasús, ha explicat a aquest diari que no tenien constància de cap queixa sobre la seguretat de les obres a la plaça. «Aparentment semblava que les obres estaven correctament tancades, però tampoc ens hem dedicat a comprovar-ho», ha afegit el representant veïnal. El vicepresident de l’Associació de Veïns de Fort Pienc, Jordi Casanovas, assegura que tampoc han rebut cap tipus de comentari sobre la seguretat de les obres. «Tenim entès que sempre hi ha un vigilant, però l’obra és molt extensa. Tot i que hi ha una tanca en tot el perímetre, si un s’ho proposa pot saltar-la», ha afegit el vicepresident.
- Conducció Per aquest motiu hauràs de portar piles al cotxe a partir de l'any que ve
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Política local Els locals del Born hauran de tancar abans si fan soroll de nit
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- L'ADMIRACIÓ DEL FUTBOL MUNDIAL Ecos de l'Inter-Barcelona: "La millor semifinal de la història de la Champions; ningú volia que s'acabés"