A l'Eixample
Dos detinguts per atracar una botiga a Barcelona i fugir en una moto robada
Van assaltar a punta de navalla un establiment de mòbils i van tancar el dependent
Els Mossos han detingutdos presumptes atracadors acusats d’assaltar, a punta de navalla, una botiga de mòbils a l’Eixample de Barcelona de què van fugir en una moto també robada.
Segons ha informat la policia catalana, els dos presumptes autors de l’atracament van ser detinguts el 27 de novembre passat als voltants del lloc on havien deixat estacionada la motocicleta robada que havien utilitzat per fugir després de perpetrar el robatori.
Van tancar el dependent
Als detinguts se’ls acusa d’haver atracat, el passat 13 de novembre, una botiga de mòbils de Barcelona, amenaçant amb una navalla el treballador de l’establiment fins que van aconseguir tancar-lo al lavabo del local mentre s’emportaven 7.000 euros en efectiu i aparells electrònics valorats en 33.000.
Notícies relacionadesEl 27 de novembre passat, la Guàrdia Urbana de Barcelona va localitzar estacionada al carrer la motocicleta robada amb què presumptament havien fugit els atracadors i va identificar els dos presumptes assaltants, uns dels quals portava amb ell les claus del vehicle.
Els dos sospitosos van ser detinguts pel robatori de la motocicleta i, posteriorment, els investigadors van aconseguir vincular-los ambl’assalt violent a la botiga de mòbils.
- BARCELONEJANT La tarda que el Pep va fer callar el doctor Cugat
- Investigació L’acusat de matar Encarnita Polo està sota custòdia policial
- Transports El Govern central planteja augmentar a 350 km/h la velocitat dels trens i reduir a dues hores el trajecte Madrid-Barcelona
- Anàlisi Les proves del cas Cerdán
- Catalunya ja no beu aigua regenerada i en restringeix l’ús a l’agricultura
- Famosos El vídeo sorprenent on un tarotista va predir la fama de Rosalía quan encara era una jove promesa del flamenc: "D'aquí quatre anys..."
- Consell de Política Fiscal Romero assegura que el nou model de finançament compleix el pactat amb ERC i reconeixerà «la singularitat de Catalunya»
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: La justícia arriba tard
- Reforma sistema El Govern central presentarà a principis de l’any vinent una proposta de reforma de finançament autonòmic
- Cuidar la lengua El TERMCAT y Salut impulsan una campaña para reforzar el uso del catalán en los centros sanitarios
