DELINQÜÈNCIA
Robat un rellotge de 250.000 euros a un turista de Barcelona
Els Mossos investiguen la denúncia d'un home assaltat dilluns a la nit a Ciutat Vella
L'activitat dels 'rellotgers' ha descendit en un 40% aquest agost en comparació amb el 2018

zentauroepp49542716 17 06 2019 cotxe dels mossos barcelona sociedad catalu a e190824154054 /
Els Mossos d’Esquadra investiguen el robatori d’un rellotge de 250.000 euros a un turista ahir dilluns a les 21.30 hores. Els fets van passar alcarrer dels Carders, al districte de Ciutat Vella.
L’home era amb un familiar i, segons va denunciar a la policia catalana, va ser atacat per un lladre que li va arrencar l’aparell del canell.
L’activitat dels’rellotgers’, lladres especialitzats en la sostracció de rellotges de gamma alta que actuen en grup sobre turistes adinerats, va caure en un 40% l’últim mes d’agost en comparació amb el mateix mes del 2018.
Per aconseguir rebaixar l’increment d’aquest tipus de robatoris amb violència i intimidació va ser decisiva la desarticulació el juliol d’una xarxa integrada per una desena de lladres altament especialitzats en aquests aparells.
El d’ahir és un dels rellotges de preu més elevat que s’han robat a Barcelona. Tot i que el més car, de tots els robats, costava 400.000 euros.
Els Mossos han arrestat des de començaments d’any 165’rellotgers’. La majoria van ser sorpresos ’in fraganti’ gràcies a patrulles de paisà dispersades per les zones més conflictives, on es troben els hotels de més alt poder adquisitiu.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos