ALDARULLS
Nou detinguts en una batalla campal a la festa major de Sabadell
Quatre agents dels Mossos d'Esquadra resulten ferits per llançament d'objectes
Un dels joves implicats ha gravat un vídeo en el qual aclama amb crits de «mort» els atacs als policies
Batalla campal al final de la festa major de Sabadell a la zona del llac del Parc de Catalunya. Els Mossos d’Esquadra han practicat nou detencions i hi ha quatre agents ferits, tres dels quals han causat baixa laboral, per l’impacte d’objectes que els han llançat durant l’actuació.
Els incidents han començat quan ha arribat l’hora de desallotjar una zona de festa a les cinc de la matinada. Segons fonts policials, alguns dels presents que es negaven a retirar-se han calat foc a contenidors i llançat els primers objectes contra agents tant dels Mossos com de la policia local de Sabadell.
Un dels assistents ha captat amb el seu telèfon un vídeo en el qual es com els joves llancen ampolles de vidre contra els agents que pretenien desallotjar-los al final de la festa. L’autor de la gravació fins i tot crida «¡mort!» mentre aclama i celebra la pluja d’objectes.
Notícies relacionadesEls agents que en el vídeo apareixen amb el casc blanc són Mossos fent úsd’una protecció antiquada, segons els sindicats, a què ja van recórrer d’urgència per protegir el Parlament de fa un any.
El balanç final dels incidents ha sigut de nou joves detinguts per desordres públics. Tres dels quals, a més, passaran a disposició judicial per atemptat contra agent de l’autoritat. Quatre agents dels Mossos han resultat ferits lleus.
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura