La Guàrdia Urbana desallotja un banyista de la platja de Sant Sebastià
La Guàrdia Urbana ha hagut de fer fora, aquest dilluns al matí, un banyista que havia desatès la prohibició de banyar-se a la platja de Sant Sebastià, a Barcelona, arran de la troballa d’un artefacte explosiu de la guerra civilartefacte explosiu de la guerra civil, concretament de 1936. La bomba va ser descoberta per un agent de la Guàrdia Civil fora de servei a 25 metres de la sorra i submergit a 3 metres de profunditat.
Quan l’agent, membre del Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques, va donar l’avís a les autoritats, la Guàrdia Urbana de Barcelona va començar el desallotjament de banyistes de la zona i va obrir un cordó de seguretat. Un responsable de la Guàrdia Civil ha anunciat que l’artefacte s’allunyarà a uns 45 metres de la vora i, que possiblement, aquesta tarda tindrà lloc la detonació.
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Normativa dispar Les platges catalanes sumen 8 ofegats sense una regulació comuna de seguretat
- Aranzels Trump, extasiat amb la seva pròpia estratègia però amb escassos resultats, amenaça de reactivar la guerra comercial i dispara la incertesa
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- És legal ficar el teu gos en una gàbia 8 hores al dia? L’advocat Xavi Abat et treu de dubtes: "Una abominació"
- Debat tècnic Per què la Via Laietana reformada no té arbres: dels túnels del metro al volum dels testos
- LLIBRES La Barcelona dels prodigis literaris