Dues infraccions
Multat amb 1.000 euros el fitipaldi del patinet per la Diagonal de Barcelona
Es tracta de dues sancions, una per circular per la vorera i una altra per portar un passatger, però no s'ha pogut demostrar la velocitat
La Guàrdia Urbana de Barcelona ha multat amb 1.000 euros el conductor del patinet elèctric que va circular a gran velocitat per l’avinguda Diagonal de Barcelona i amb una passatgera. Es tracta de dues multes per l’import màxim de 500 euros cada una.
Els 1.000 euros corresponen a dues infraccions greus de la normativa de circulació d’aquests vehicles: una per circular amb dues persones muntadescircular amb dues persones muntades al patinet i una altra per fer-ho per la calçada, han detallat fonts municipals aquest divendres.
Notícies relacionadesLes mateixes fonts han assenyalat que el jove no ha pogut ser multat per excés de velocitat perquè no s’ha pogut certificar la seva existència “per mitjans propis de la Guàrdia Urbana”, tot i que un taxista que circulava a més de 60 quilòmetres per hora i també ha sigut identificat els va gravar i circulaven a una velocitat lleugerament inferior.
- Una efemèride crucial On són els Franco (i els seus diners)
- Irene Paredes: «Poder tenir el meu fill a prop em dona pau i m’ajuda a rendir»
- Espanya, al Mundial amb una taca
- La defensa europea Espanya entra en la carrera pel GaN per multiplicar la seva potència armamentista
- Agilitzar la descarbonització Catalunya elimina l'"interès públic" però reduirà a la meitat el temps de tramitació de les renovables
- ‘Sport’ concedeix el Premi Valors 2025 a Messi, Marc i Àlex Márquez
- COPA DAVIS Itàlia passa a les semifinals i Espanya juga avui contra la República Txeca
- BÀSQUET Xavi Pascual vol "guanyar i fer feliços els culers"
- Ciclisme La Vuelta 2026 acabarà a Granada en lloc de Madrid
- MUNDIAL 2026 DE FUTBOL El miracle de la ‘Família Blava’
