ACCIDENT AL PORT
Els passatgers del vaixell 'Excellent', desemparats i desinformats
Haurien d'haver embarcat ahir, però s'han vist obligats a pernoctar a la intempèrie i sota la pluja
Denuncien que la companyia no els ha donat cap explicació i que la terminal va tancar durant la nit
Totalmentdesemparats. Així es troben els passatgers que haurien d’haver embarcat al’'Excellent', el vaixell que anava en direcció a Tànger (Marroc), que ha tingut aquest matí un accident al xocar contra una grua al port de Barcelona. No és la primera vegada que aquest barco retarda la seva hora de sortida.
Una gran quantitat de passatgers, famílies amb nens i persones amb discapacitat incloses, s’estan esperant desd’ahir a la tarda per embarcar i han passat la nit al carrer o als seus cotxes, sota la intensa pluja que ha caigut aquesta nit a Barcelona. El vaixell hauria d’haver partit ahir a les 17 hores i la sortida va ser ajornada fins avui a les 10. No obstant, en aquests moments ningú ha pogut embarcar encara.
Obligats a dormir sota la pluja
Notícies relacionades"A les cinc de la tarda vam arribar aquí, a la terminal, i ens van dir que no hi havia vaixell. Jo, que visc a Vilafranca del Penedès (Barcelona), me’n vaig poder anar a casa. Però aquí hi ha gent que ve des de França i Alemanya i aquí estan, tirats. Totes aquestes persones han passat la nit al port, sense menjar, sota la pluja. A més, la terminal ha estat tota la nit tancada i la gent no ha pogut entrar-hi, ni que fos per fer servir el lavabo", ha explicat Essabi, un dels que haurien d’haver embarcat a l’'Excellent'.
A més, els afectats asseguren que des de la companyia, Grandi Navi Veloci, no els donen cap tipusd’explicació. “A l’acostar-nos a la taquilla, el personal només ens diu que hi ha un retard, sense donar més detalls”, ha declarat Brahim, un noi que tampoc ha pogut embarcar. De fet, els passatgers s’han assabentat pelsmitjans de comunicació que el seu vaixell ha tingut un accident.
- Una efemèride crucial On són els Franco (i els seus diners)
- La defensa europea Espanya entra en la carrera pel GaN per multiplicar la seva potència armamentista
- MEDI AMBIENT Catalunya elimina l’"interès públic" dels projectes de renovables
- Els joves se senten molt lluny del que va comportar el franquisme
- Irene Paredes: «Poder tenir el meu fill a prop em dona pau i m’ajuda a rendir»
- Baròmetre 2025 de Fad Juventud i Mutua Madrileña La preocupació per la imatge corporal es dispara entre els joves espanyols i creix 16 punts en només dos anys
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Franco i la llibertat guanyada
- Informe de l’Unicef Espanya és el segon país de la UE amb la taxa més alta de nens en risc de pobresa
- Violació de la privacitat Meta, condemnada a pagar 479 milions a la premsa digital espanyola per competència deslleial a Facebook i Instagram
- Fallades en seguretat Les ciberestafes es disparen a Espanya en els últims nou anys: creixen prop d’un 500%
