DESALLOTJAMENT
Els mossos blinden un desnonament a Sant Antoni
Els veïns proven d'evitar sense èxit el desallotjament d'una família amb tres fills a Parlament,1
Agents dels mossos han desallotjat aquest dimecres veïns i activistes que intentaven evitar el desnonament d’una família amb tres fills que vivia al número 1 del carrer de Parlament, a Sant Antoni. El desallotjament s’ha consumat cap al migdia, després que un grup es concentrés davant del domicili per intentar frenar-lo i que la comitiva judicial advertís que no tenia cap altra opció.
Segons veïns i entitats veïnals, l’actuació policial ha estat molt contundent. Els mossos han trencat la barrera veïnal que s’havia instal·lat al portal, per a la qual els que protestaven han fet servir tanques d’una obra propera. Mentre el pare i la mare intentaven evitar que els policies entressin al seu pis. Entitats i veïns s’han mostrat indignats al considerar desproporcionada l’actuació policial.
Un moment del desallotjament /
D’un en un
Segons el Sindicat de barri - Poble Sec, els agents han retingut un dels seus membres. Els mossos, que han acumulat quatre furgonetes a la zona, han tret els veïns un a un de davant del portal de l’edifici i han entrat a la vivenda, de la qual han desallotjat el pare i la mare de la família. Els seus fills eren a l’escola. La parella ha carregat les seves pertinences en un cotxe i se n’ha anat.
- DIA DEL LLIBRE Els millors llibres en català per a Sant Jordi 2026
- Diada del llibre i la rosa El 23 d’abril, Sant Jordi, serà festiu només en aquests llocs: què passa a Catalunya?
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Dos excursionistes troben un tresor d'or valorat en més de 300.000 euros: conté objectes del 1808
- Mercat laboral La UGT reclama reforçar les oficines d'ocupació per orientar els migrants de la regularització cap als sectors on falten treballadors
