SUCCÉS
Mor un home en un incendi al Poble-sec
Una dona de 86 anys es troba en estat greu, si bé el foc ja ha sigut extingit
Un home ha mort en un incendi que hi ha hagut aquesta tarda en una vivenda del Poble-sec, en què també ha resultat ferida greu una dona. Els bombers investiguen l'origen del foc, que a les set del vespre ja havia pogut ser extingit.
L'incendi s'ha registrat a la segona planta de l'immoble del número 139 del carrer Nou de la Rambla. Com a conseqüència de l'aparatós incendi, en què les flames s'escapaven pel balcó de la vivenda, un home de 81 anys ha mort poc després de ser traslladat pel SEM en estat crític a un centre hospitalari. Una dona de 86 anys també es troba greu per inhalació de fum, segons fonts municipals.
Diverses dotacions de bombers han participat en les tasques d'extinció del foc, que ha provocat una espectacular columna de fum que es podia veure des de lluny.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Cremar després de llegir Deixi’s posseir per Antonia Susan Byatt
- Segona vida (II) María Vasco, bronze a Sydney"Quan em vaig retirar vaig començar de zero, com un nadó. Em van deixar sola"
- Nous casos policíacs Primer protagonista negre en un clàssic thriller de la BBC
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Compromís ¿Porc o gallina?