La Barcelona Shopping Night ocuparà aquest dijous el passeig de Gràcia
La nit de botigues obertes i gastronomia tindrà el relat d'Alícia al País de les Meravelles com a fil conductor

/
Botigues obertes, promocions, descomptes, activitats vinculades amb la moda i les tendències, gastronomia, música i festa ambientaran un any més el passeig de Gràcia en la seva gran nit comercial, dijous. El relat d'Alícia al País de les Meravelles serà el fil conductor de l'animació de la Shopping Night Barcelona, que començarà a les vuit del vespre.
El muntatge estrena nova organització i compta amb novetats amb una presència més gran d'oferta gastronòmica, afirmen, i amb la participació d'alguns comerços de luxe, que en anteriors edicions no s'alineaven en aquesta nit de botigues. En aquesta ocasió, promouran la 'luxury experience', que es concentra a la part superior del passeig.
Les activitats tindran un escenari destacat al tram del carrer de Provença (l'únic tallat al trànsit), però també es repartiran per les voreres i a les calçades laterals d'aquesta milla d'or comercial. També hi haurà una festa central (amb invitació) al Palau Robert, a la qual assistiran algunes cares populars de la ciutat.
Notícies relacionadesEntre les propostes de la nit, destaquen el tradicional brou solidari de Carme Ruscalleda a les portes de l'Hotel Mandarin Oriental, l'estrena d'una botiga del Barça, un Espai Outfit amb creacions de professionals i estudiants de disseny, la recreació de l'escena del te del cèlebre conte a l'entrada de l'Hotel Majestic o una trobada d''influencers'.
La Shopping de l'any passat va congregar uns 85.000 participants i es va convertir, com el Black Friday, en una jornada de compres prenadalenques, encara que amb un component més festiu. L'eix comercial la promou precisament per acostar la seva oferta i gaudi als barcelonins.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»