icoy26013363 perez andujar160922171354
El pregó de la Mercè 2016 de Pérez Andújar (i el contrapregó de Toni Albà), en directe
No es recorda a Barcelona un pregó de les festes de la Mercè que hagi generat tanta expectació com el que aquest dijous ofereix al Saló de Cent Javier Pérez Andújar.
Per una banda, perquè sectors independentistes consideren l'elecció del pregoner una ofensa i han procedit a linxar-lo a les xarxes socials i als mitjans de comunicació afins. ¿Per què consideren l'elecció una ofensa? Perquè l'escriptor de Sant Adrià de Besòs s'ha permès en algun text periodístic expressar que no combrega amb la causa. El còmic Toni Albà ha contraprogramat un pregó alternatiu al Pla de Palau.
Notícies relacionadesL'altre motiu pel qual el pregó de Pérez Andújar (1965) ha suscitat un interès insòlit no té a veure amb les fòbies sinó amb les fílies. No en va als seus llibres ressuscita una Barcelona oblidada però amb els seus fans, la Barcelona dels tebeos, les tribus urbanes, l'esquerra insubornable, els barris, la rumba, la Banda Trapera del Río... La cara B de la Barcelona oficial en definitiva. Molts habitants d'aquest costat ocult de Barcelona han trobat per fi qui parla d'ells.
Obrim un fil per seguir en directe el seu pregó.
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
Fa 3513 dies
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Inscripcions obertes L'energia, l'oci i el turisme centren les I Jornades Empresarials i Econòmiques de Tarragona d'EL PERIÓDICO, aquest 11 de maig
- Gran projecte de reurbanització Licitades les obres del carril bus a la Via Augusta de Badalona que han de completar la reforma urbanística del centre
- Nova instal·lació L'única pista de gel fixa de Barcelona obre avui: preus, horaris i ubicació
- Successos Els Mossos busquen el violador d'una menor el cap de setmana passat al Raval
