icoy26013363 perez andujar160922171354
El pregó de la Mercè 2016 de Pérez Andújar (i el contrapregó de Toni Albà), en directe
No es recorda a Barcelona un pregó de les festes de la Mercè que hagi generat tanta expectació com el que aquest dijous ofereix al Saló de Cent Javier Pérez Andújar.
Per una banda, perquè sectors independentistes consideren l'elecció del pregoner una ofensa i han procedit a linxar-lo a les xarxes socials i als mitjans de comunicació afins. ¿Per què consideren l'elecció una ofensa? Perquè l'escriptor de Sant Adrià de Besòs s'ha permès en algun text periodístic expressar que no combrega amb la causa. El còmic Toni Albà ha contraprogramat un pregó alternatiu al Pla de Palau.
Notícies relacionadesL'altre motiu pel qual el pregó de Pérez Andújar (1965) ha suscitat un interès insòlit no té a veure amb les fòbies sinó amb les fílies. No en va als seus llibres ressuscita una Barcelona oblidada però amb els seus fans, la Barcelona dels tebeos, les tribus urbanes, l'esquerra insubornable, els barris, la rumba, la Banda Trapera del Río... La cara B de la Barcelona oficial en definitiva. Molts habitants d'aquest costat ocult de Barcelona han trobat per fi qui parla d'ells.
Obrim un fil per seguir en directe el seu pregó.
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
Fa 3467 dies
- Estil de vida natural La dieta d'Antoni Gaudí: extremadament senzilla i molt poc original
- Cultura viva «Tothom ha de ‘menjar teatre’ cada dia»: Cap Butaca Buida celebra la seva tercera edició amb el Pa del Teatre
- Tercera setmana de conflicte La guerra al Pròxim Orient posa en qüestió l’aliança estratègica del Golf amb els EUA
- De manera «imminent» El TSJC obliga el Parlament a penjar la bandera espanyola a la seva façana
- Rodalies Una avaria a l’R3 obliga a tallar la circulació entre Centelles i la Garriga
