MOSTRES DE DOL PER LA MATANÇA D'ORLANDO
Barcelona se solidaritza amb les víctimes d'Orlando
La plataforma d'entitats LGTB convoca una concentració a Sant Jaume a les vuit del vespre
Ajuntament i Generalitat han celebrat aquest migdia un minut de silenci per mostrar el seu rebuig a l'atemptat

jcortadellas34265060 silenci bertran160613120832
La façana de l'Ajuntament de Barcelona llueix un gran crespó negre sobre una bandera gai en senyal de dol i com a condemna a l'atemptat terrorista en un club d'Orlando en què han mort 50 persones. El consistori i la Generalitat han celebrat aquest dilluns un minut de silenci a la plaça de Sant Jaume, presidit per l'alcaldessa, Ada Colau. També han baixat a la plaça a mostrar el seu rebuig a l'atemptat el líder dels socialistes al municipi, Jaume Collboni, i la majoria de regidors del municipi, així com diversos consellers de la Generalitat, entre ells Neus Munté i Santi Vila.
A més de l'acte institucional d'aquest migdia, a les 20 hores d'aquest dilluns, la Plataforma LGTBI de Catalunya ha convocat, també a la plaça de Sant Jaume, una concentració de rebuig als assassinats homòfobs d'Orlando.
#StopLGTBfobia
Notícies relacionadesLa convocatòria per a aquest dilluns a les vuit a Sant Jaume circula des de diumenge a la nit a les xarxes amb l'etiqueta #StopLGTBfobia. S'han sumat a la crida altres col·lectius i persones que, sense mostrar cap sigla ni afiliació, conviden els ciutadans a manifestar-se contra l'homofòbia i la islamofòbia.
La Diputació de Barcelona també ha mostrat aquest migdia el seu rebuig a la matança gihadista i homòfoba d'Orlando amb un minut de silenci davant la seva seu.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032