Barcelona recupera el Dia Sense Cotxes dissabte que ve
En total hi haurà 10 talls de trànsit als 10 districtes, que tindran lloc de les 10.00 a les 20.00 hores.

Cruïlla per a vianants i bicicletes, a la plaça de Tetuan de Barcelona. /
És, probablement, l'acte estrella de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, el Dia Sense Cotxes, que aquest any es recupera a la ciutat de Barcelona per potenciar la seva capacitat de conscienciació.
Així, dissabte, dia 17, els districtes de la ciutat participaran en aquesta activitat, per la qual els cotxes deixaran pas a les persones amb aquesta activitat.
Concretament, en aquesta ocasió es crearan uns espais temporalment tancats al trànsit on es desenvoluparan diferents tipus d'activitats que contribuiran a la conscienciació ciutadana sobre l'ús massiu i indiscriminat del vehicle privat. En total haurà 10 talls de trànsit en els 10 districtes, que tindran lloc de les 10.00 a les 20.00 hores.
LA DIAGONAL, TALLADA PEL SEU TRONC CENTRAL
Notícies relacionadesEn aquests àmbits està previst desenvolupar diferents tipus d'activitats que contribuiran a la conscienciació ciutadana i a la promoció de nous models de transport més sostenibles, així com a la dinamització dels nous usos que tindran aquests espais públics guanyats en favor del ciutadà.
També es tallarà el tronc central de l'avinguda Diagonal i es deixaran els laterals per al pas del transport públic i els veïns. En aquest punt es potenciaran les activitats divulgatives per donar a conèixer els objectius que persegueix el Pla de Mobilitat 2013-2018.
- Viral Paga 1.360 euros per aparcar dos mesos a La Maquinista de Barcelona: "Costa més que el cotxe"
- El banc català confirma que hi ha "sobre la taula" una fusió alternativa
- El Consell «sabia perfectament» que el Poio s’havia desbordat 3 hores abans de l’SMS
- EL CONTROVERTIT ‘PARTNER’ DEL FC BARCELONA El soci moldau, al descobert
- Meteorologia Les pluges deixen registres de fins a 50 litres a Catalunya
- Cine ‘Sorda’ fa bons els pronòstics i triomfa a Màlaga
- Nou èxit Cap Butaca Buida se supera en la seva segona edició
- L’acollida a Catalunya Un estudi de la UAB revela que els tutelats migrants tenen més inserció laboral que els seus companys autòctons
- Successos Mor apunyalat un home de 58 anys en un habitatge al districte de Nou Barris, a Barcelona
- Lapsus temporals Això significa no recordar paraules o confondre el nom de les persones