I DEMÀ
Vermut amb jazz a l'Auditori
L'exterior de l'Auditori es tornarà a omplir de bona música, els diumenges al migdia, amb la programació del Martini Vermut Jazz, una proposta que cada any celebra l'arribada del bon temps amb concerts a l'aire lliure els mesos de maig i juny. Totes les actuacions són gratuïtes i es portaran a terme en un escenari instal·lat a l'exterior de l'Auditori (Lepant, 150. 12.45 hores) envoltat de taules on la gent podrà disfrutar de la música mentre fa el vermut. El cicle comença demà amb els Mataró Rumba All Stars i continuarà el 10 de maig amb Diana Palau i Joel Moreno Quartet.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Mor Margot Friedländer, supervivent de l’Holocaust
- Nou Pontífex Parla l'investigador de Tortosa que va dissoldre la secta Sodalicio del Perú: "El papa Lleó XIV va tenir un paper imprescindible"
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’