BALANÇ ANUAL
BCN és el primer destí espanyol i el cinquè més comentat a Tripadvisor
La Sagrada Família és la segona atracció amb més opinions, només per darrere de la Torre Eiffel

Cues de turistes davant la Sagrada Família. /
Barcelona ha estat el primer destí espanyol i el cinquè del món més comentat, només per darrere de Londres, Roma, París i Nova York, escalant un lloc respecte a l'any passat. Són dades de Tripadvisor, la principal web de viatges del món, que aquest dimarts ha anunciat els participants més prolífics i els llocs més comentats en base al nombre d'opinions bolcades a la web durant aquest any 2014.
A més, un hotel (W) i cinc restaurants (Cervecería Catalana, Ciudad Condal, 7 Portes, Cera 23, Les Quinze Nits) es troben entre els més comentats d'Espanya aquest any. De fet, la Basílica de la Sagrada Família, és la segona atracció més comentada del món, només per darrere de la parisenca Torre Eiffel.
Així mateix, entre els usuaris més actius amb els seus comentaris hi ha un català, el tercer viatger que més opinions ha escrit a la web. amb un total de 1.063.
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Stella Maris, 100 anys d’atenció als mariners
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran