davant la protesta del sector del taxi
Uber assegura que està fent "tot el que pot" per transportar la gent a Barcelona
La vaga ha beneficiat els conductors associats a aquesta aplicació d'internet
Protesta del sector del taxi a Barcelona. /
Uber ha assegurat aquest dimarts que la seva "prioritat número u" és mantenir Barcelona en moviment i protegir els seus viatgers i conductors associats davant la vaga del sector del taxi, i ha afirmat que està fent tot el que pot per transportar la gent d'un punt a un altre de la forma més ràpida, fàcil i segura possible.
En un comunicat, el director d'Uber al nord i oest d'Europa, Pierre-Dimitri Gore-Coty, ha lamentat que el "trastorn" causat per les vagues del taxi costarà diners a la gent de Barcelona i grans molèsties, i ha defensat que Uber vol aportar alternatives.
Ha sostingut que el sector del taxi "no ha estat revolucionat durant anys" i ha assegurat que als barcelonins els agrada el que ofereix Uber, ja que en les últimes vagues del taxi es van incrementar les descàrregues de l'aplicació de la companyia a la capital catalana.
- En pressó preventiva Mor als 32 anys la ‘influencer’ Klaudia Zakrzewska després de ser atropellada per la cantant Gabrielle Carrington
- Salut Aurelio Rojas, cardiòleg: "En lloc d'anar tota l'estona a la mateixa intensitat, fes tres minuts a ritme ràpid i tres minuts a ritme tranquil"
- MUNDIAL DE MOTOGP Àlex Márquez acaba magistralment, a Jerez, amb el domini de Bezzecchi
- Ensurt a l’Àfrica Una dotzena de programadors musicals espanyols confinats en un hotel de Mali arran d’una onada d’atacs i explosions
- Testimoni En el sopar de corresponsals de la Casa Blanca: «Ha sigut un ensurt. Ens hem tirat de seguida a terra»
