als 77 anys
Mor Joan Blanch, exalcalde de Badalona
Joan Blanch.
El que va ser alcalde de Badalona durant quatre legislatures seguides entre el 1983 i el 1999, el socialista Joan Blanch Rodríguez, va morir dimecres a la matinada als 77 anys d'edat a l'Hospital Germans Trias i Pujol, on estava ingressat a causa d'una llarga malaltia.
L'Ajuntament de Badalona va decretar tres dies de dol oficial i va arriar les banderes dels edificis oficials a mig pal, mentre que les situades a l'interior de l'edifici llueixen un crespó negre en senyal de dol. La capella ardent per acomiadar l'exalcalde de Badalona estarà oberta al saló de plens de l'ajuntament des de les 9.30 a les 12.30 hores de dijous, va informar el consistori.
L'alcalde de Badalona, Xavier García Albiol, va lamentar la mort de Blanch, que va ser un dirigent històric del PSC, malgrat que en els seus últims anys en el càrrec va acabar desmarcant-se del partit. Havia nascut a Badalona el 1937, es va llicenciar en Dret, estava casat i tenia una filla. També va ser diputat i president de l'Entitat Metropolitana del Transport.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
