A LA BORDETA
La plaça de la Farga limita l'ús de la pista de bàsquet
La pista de bàsquet de la plaça de la Farga del barri de la Bordeta, al districte barceloní de Sants-Montjuïc, disposarà d'un horari limitat a partir de finals de juliol, quan finalitzin els treballs
que es realitzen per tancar la instal·lació. Els responsables municipals han pres aquesta decisió per millorar la convivència a la plaça i evitar un ús incívic de l'equipament que creï problemes amb el veïnat.
La regidora del districte,
Imma Moraleda, ha avançat que l'espai esportiu estarà obert
entre les 10 del matí i les 9 del
vespre «per donar-li un ús
més racional i garantir que els
veïns puguin disfrutar del seu
descans, ja que s'han generat molèsties quan aquest espai s'utilitzava fora de l'horari diürn». Les obres que s'efectuen a la ins-
tal·lació, en les quals s'han invertit prop de 60.000 euros, consisteixen a col·locar i pintar, a més d'una tanca, la porta d'accés, juntament amb la reparació de les cistelles i la senyalització de la pista.
- Després de sis mesos ingressat Toni Moog surt de rehabilitació: «És més difícil desenganxar-se del Diazepam que de la cocaïna»
- De la política, ¿se’n surt? (VIII) Xavier Domènech, exlíder dels Comuns: «M’han sondejat de diferents espais polítics, però no em plantejo tornar»
- Gairebé dos mesos desapareguda Indonèsia deté dos homes per la mort de Mati Muñoz
- Meteorologia El Meteocat emet un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluges a Catalunya
- Balanç de la temporada alta El nombre de turistes continua creixent a Espanya, però el consum es refreda
- Tornada a les aules Francisco Castaño, educador: «A l’estiu comprem la pau i cedim amb els nostres fills, però arriba el setembre i tenim un problema»
- PREMIER LEAGUE El City es fon contra el Brighton i només suma tres punts de nou
- Eurobasket Jornada de bany i massatge d’Espanya contra la feble Xipre
- Ni amb el ‘Gato de Vallecas’
- Futbol | La crònica Un Barça sense defensa i amb porter