ESPAI CULTURAL

BCN rebrà 342.000 euros a l'any per la carpa Movistar

1
Es llegeix en minuts
JORDI SUBIRANA / BARCELONA

L'Ajuntament de Barcelona rebrà 342.000 euros anuals (684.000 en total) per permetre la instal.lació de l'espai Movistar durant dos anys al solar del parc de Bederrida, a la Zona Universitària de les Corts. La carpa, de 2.000 metres quadrats, obrirà avui al públic i organitzarà concerts, activitats sobre noves tecnologies, cine i exposicions.

Notícies relacionades

Els diners que pagarà l'empresa a l'ajuntament --28.500 euros mensuals-- es reinvertiran en actuacions de millora d'infraestructures de l'entorn immediat, encara que seran extensibles a la resta de la Zona Universitària del Campus Sud (per sota de l'avinguda Diagonal). Fonts municipals van reconèixer que aquesta zona, situada vora el camp de Barça, és millorable. El districte de les Corts té la intenció de crear dues comissions, una amb els veïns i una altra amb l'àmbit universitari, per acordar les accions. Es destinarà un 50% del pressupost a les reivindicacions veïnals, i l'altre 50% a les demandes plantejades per la Universitat de Barcelona (UB). El solar és propietat de la universitat, però l'ha cedit a la ciutat.

Una de les primeres millores, pagada per Telefónica, ha estat urbanitzar el solar i crear una zona d'aparcament amb 300 places que s'obrirà als universitaris.