fira
L'ÈXIT DELS SUPERVENDES
Alguns autors dels últims supervendes espanyols han aconseguit seduir el lector britànic. Entre els autors més populars que han aparegut fa poc hi ha Arturo Pérez Reverte (La carta esfèrica), Javier Cercas (Soldats de Salamina), Javier Sierra (La cena secreta) i Carlos Ruiz Zafón (L'ombra del vent).
L'última autora espanyola traduïda és Nuria Amat ( Reina de América). Entre els consagrats destaquen Javier Marías i Juan Goytisolo. El maig que ve, el festival literari de Hay-On-Wye comptarà amb la presència de Cercas, Almudena Grandes, Juan Pedro Aparicio, Luis Mateo Díez i José María Merino.
- Almenys 10 morts i 100 ferits després de descarrilar dos trens a Còrdova
- Blue Monday 2021: 9 consells per suportar el dia més trist de l’any
- Moda masculina Els metges alerten de la ‘febre’ de la testosterona com a miracle antiedat: més sexe i múscul, però també riscos
- Temporal Una llevantada intensificarà les pluges i les nevades a Catalunya aquest dilluns i dimarts, i deixarà acumulacions de fins a 200 litres
- Conclave del PP Feijóo assegura que Sánchez «encoratja l’enfrontament» amb el model de finançament autonòmic
