RÀNQUING
Bruce Willis i el Barça també sedueixen a la xarxa
Un artista que pinta amb les mans com un karateka triomfa entre els internautes
Qüestió de carisma. Un tràiler de la quarta entrega de La jungla de cristal, que també ha estat titulada Die hard, s'ha enfilat a la part més alta del podi del que més s'ha vist aquesta setmana a Youtube en anglès. El secret del seu èxit té un nom: Bruce Willis. L'actor es torna a veure implicat en una trama d'acció molt emocionant, on no falten persecucions en cotxe, explosions, salts al buit... Ningú ha pogut amb ell, ni tan sols els temibles lluitadors de les baralles on tot val.
En la classificació del més vist en castellà i català, el Barça s'emporta el liderat i demostra, una vegada més, que és més que un club fins i tot en el món virtual d'internet. I això que només es tracta d'un espot que anuncia un canal propi a la popular web de vídeos.
Entre els destacats, l'artista que homenatja Bruce Lee. La seva manera de pintar a l'estil d'un karateka deixa més atordit que una precisa puntada a les costelles.
- Avis per primera vegada Les tendres fotos de Bruce Willis i Demi Moore com a avis
- IRREGULARITATS A L’ESPAI BARÇA L’entorn barcelonista, davant les denúncies a les obres del Camp Nou: «És una autèntica vergonya»
- Successos Trobats 80 quilos de cocaïna en un ‘narcomagatzem’ a Santa Perpètua regentat per dos germans
- ‘The World’s 100 Best Clubs’ Dues discoteques de Barcelona entren al ‘top 10’ de les millors del món 2023
- Final abrupte Cancel·len el creuer que oferia una volta al món de tres anys
- Energia El Govern ultima una ampliació urgent de xarxes elèctriques per més de 900 milions
- Idealista El súmmum del lloguer a Barcelona: un «àtic» de 12 metres quadrats per 650 euros al mes
- Mobilitat Primer dia de trànsit de la T-usual i la T-casual cap a la T-mobilitat: «Tinc fins al 15 de gener, prefereixo esperar»
- Pensionistes Això és el que cobraràs de jubilació amb una nòmina de 1.500 euros al mes
- VIOLÈNCIA MASCLISTA ¿Per què la justícia no va poder evitar l’assassinat de la Tatiana i la seva filla a Carabanchel?