RÀNQUING
Bruce Willis i el Barça també sedueixen a la xarxa
Un artista que pinta amb les mans com un karateka triomfa entre els internautes
Qüestió de carisma. Un tràiler de la quarta entrega de La jungla de cristal, que també ha estat titulada Die hard, s'ha enfilat a la part més alta del podi del que més s'ha vist aquesta setmana a Youtube en anglès. El secret del seu èxit té un nom: Bruce Willis. L'actor es torna a veure implicat en una trama d'acció molt emocionant, on no falten persecucions en cotxe, explosions, salts al buit... Ningú ha pogut amb ell, ni tan sols els temibles lluitadors de les baralles on tot val.
En la classificació del més vist en castellà i català, el Barça s'emporta el liderat i demostra, una vegada més, que és més que un club fins i tot en el món virtual d'internet. I això que només es tracta d'un espot que anuncia un canal propi a la popular web de vídeos.
Entre els destacats, l'artista que homenatja Bruce Lee. La seva manera de pintar a l'estil d'un karateka deixa més atordit que una precisa puntada a les costelles.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Incendis i tuits frenen Vox
- Evacuades més de 100 persones d’un refugi dels Picos de Europa
- 130.000 euros per 23 metres quadrats: així són els preus desorbitats dels 'minipisos'
- Barça Les seccions del Barça, damnificades pel fair play: «La intenció és continuar sent competitius»
- Catalunya acapara el nombre més gran de màquines escurabutxaques a Espanya: aquests els municipis més destacats
- Obituari Mor Eduard Carbonell, exdirector del MNAC i ideòleg de la identitat del museu
- Spam tecnològic El pla contra les estafes telefòniques permet bloquejar 48 milions de trucades i dos milions d’SMS fraudulents