RÀNQUING
Bruce Willis i el Barça també sedueixen a la xarxa
Un artista que pinta amb les mans com un karateka triomfa entre els internautes
Qüestió de carisma. Un tràiler de la quarta entrega de La jungla de cristal, que també ha estat titulada Die hard, s'ha enfilat a la part més alta del podi del que més s'ha vist aquesta setmana a Youtube en anglès. El secret del seu èxit té un nom: Bruce Willis. L'actor es torna a veure implicat en una trama d'acció molt emocionant, on no falten persecucions en cotxe, explosions, salts al buit... Ningú ha pogut amb ell, ni tan sols els temibles lluitadors de les baralles on tot val.
En la classificació del més vist en castellà i català, el Barça s'emporta el liderat i demostra, una vegada més, que és més que un club fins i tot en el món virtual d'internet. I això que només es tracta d'un espot que anuncia un canal propi a la popular web de vídeos.
Entre els destacats, l'artista que homenatja Bruce Lee. La seva manera de pintar a l'estil d'un karateka deixa més atordit que una precisa puntada a les costelles.
- UGT-CTAC Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
- Previsió meteorològica Pluja intensa a Catalunya avui: aquestes són les zones més afectades
- Trànsit Un incendi en un túnel talla totalment la Ronda Litoral de Barcelona durant una hora
- Troben a Barcelona el menor de 15 anys de Manresa desaparegut des de feia una setmana
- EL DOCUMENTAL ‘LAPORTAGATE’ «‘De qualsevol manera cobrareu’. ‘¿Com?’ ‘Diré al Barça que us contractin’»
- CRÍTICA Drexler, art, prestidigitació i seducció
- Literatura Murakami repassa els seus ídols de jazz en un llibre il·lustrat
- Tribunals La Fiscalia demana anul·lar la publicació del llibre del crim de José Bretón
- Novetat editorial Karla Sofía Gascón, actriu: "Soc menys racista que Gandhi"
- Catalunya provarà a partir de l’abril en 26 CAPs el model d’atenció en 48 hores