La informació
Scorsese i Iñárritu encapçalen les apostes
'Infiltrados', 'Pequeña miss Sunshine' i 'Babel', favorites de les quinieles
L'última hora a les cases d'apostes segueix sense definir amb claredat quina de les tres pel.lícules favorites té més probabilitats d'obtenir l'Oscar.Infiltrados, de Martin Scorsese, segueix al capdavant, però l'escassa distància que la separa dePequeña miss Sunshine, de Jonathan Dayton i Valerie Faris, iBabel, d'Alejandro González Iñárritu, provoca que el resultat sigui incert.
Martin Scorsese continua destacat per al premi al millor director, però no es pot descartar Alejandro González Iñárritu. Els guardons als millors actors tenen amo, a falta de la confirmació de l'Acadèmia, ja que les quantitats que s'obté apostant-hi són ridícules. Es tracta de Forest Whitaker (El último rey de Escocia) i Helen Mirren (The Queen).El laberinto del fauno, de Guillermo del Toro, és la principal candidata en la categoria de pel.lícula estrangera, però l'alemanyaLa vida de los otros, de Florian Henckel von Donnersmarck, podria amargar-li la matinada.
És necessari destacar que el curt de Javier Fesser,Binta y la gran idea, encapçala les apostes en la seva categoria.
- Ranking de multimillonaris Qui és la persona més rica de Catalunya segons Forbes?
- Segona edició Barcelona estrena ruta Mortadel·lo i Filemó per celebrar el Dia Ibáñez
- Caos ferroviari a Catalunya La xarxa de Rodalies, més lenta que fa una dècada: la falta de manteniment triplica les limitacions de velocitat des del 2017
- Primàries el 17 d’abril La candidatura oficialista per dirigir ERC a Barcelona es compromet a no ser "contrapoder" de Junqueras
- Loles León recorda la seva infantesa a Barcelona: "La Barceloneta és humanitat i solidaritat, llar"
