l'empresa
UNA FRANQUÍCIA D'IBERIA
AEROLÍNIA REGIONAL
La companyia Air Nostrum, constituïda el 1994 amb capital privat, és del grup industrial i financer Nefinsa, SA, i franquícia exclusiva del grup Iberia. Aquesta aerolínia regional té més de 2.000 treballadors, realitza més de 145.000 vols a l'any a 63 destins i transporta uns 4,7 milions de passatgers anuals, segons l'aerolínia.
Notícies relacionadesRUTES A
més de trajectes xàrter, realitza els vols amb codi d'Iberia numerats de l'IB8000 a l'IB8999, i forma una xarxa de vols domèstics i internacionals de ràdio curt.
Temes:
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça rep a la fi de l’Ajuntament la llicència de primera ocupació del Camp Nou
- La capital europea més infravalorada és també la més barata per a un viatge de tardor: vols i allotjament per poc més de 20 euros
- L’oli d’oliva costa ara el doble que el 2021 i la meitat que el 2024
- Catalunya impulsa un fons públic de 285 milions per a ‘start-ups’ de ciència
- Fainé reivindica des de Washington el rol social de la banca minorista
- Els quatre magnífics es repten a Andorra