CLÀUSULA DE 1.000 MILIONS
Lamine Yamal i el seu nou contracte fins al 2026
Era un acord tancat i que ja estava vigent però que cobra realitat amb l’escenificació de la firma. A ulls de l’opinió pública, Lamine Yamal té un nou contracte amb el Barça fins al 2026. La seva nova clàusula de rescissió és de 1.000 milions, que el situa entre els futbolistes de la plantilla blaugrana amb més valor i el col·loca fora de perill de les bogeries del futbol de l’Aràbia Saudita.
Només tres temporades, aparentment poques, però és la vigència que permet la reglamentació per a joves de 16 anys, que és l’edat que té el jove extrem des del 13 de juliol. L’actual compromís, que acabarà abans que compleixi els 19 anys, va lligat a un altre que contempla la seva continuïtat fins al 2030. Amb condicions pactades, però revisables i susceptibles de canviar si la progressió de Lamine Yamal desbordés totes les previsions com la de Lionel Messi, que als 22 anys ja havia millorat i ampliat el seu contracte cinc vegades.
Alejandro Balde i Lamine Yamal /
Rècords de precocitat
Convertit en jugador franquícia, juntament amb els futurs i actuals pilars de l’equip, com Gavi, Pedri, Araujo o Balde, Lamine Yamal ha firmat junt amb el president Joan Laporta.
Notícies relacionadesEl club ha volgut realçar la dimensió de l’acord amb un futbolista d’abast històric, al ser el més jove a debutar l’any passat amb 15 anys i 290 dies, i que pot ser el golejador més jove de la Lliga –si marca un gol contra el Granada– i de la Champions (disposa de tota la temporada), i va preparar l’escenografia reservada per als jugadors del primer equip. Com el que és, havent participat en els nou partits disputats.
Lamine Yamal Nasraoui Ebana es va fotografiar amb Laporta, en un acte al qual van assistir el vicepresident Rafa Yuste; Joan Soler, directiu del futbol formatiu de l’entitat, i Deco, el director esportiu.
- Successos Una nena de 10 anys està en estat crític després d'empassar-se per una teulada a Balsareny
- Verificat L’alumnat amb necessitats educatives a Catalunya s’ha triplicat en set anys
- CAS LEIRE DÍEZ L’UCO afirma que l’actuació de la trama de Leire Díez buscava «protegir el PSOE, el Govern i el seu president»
- Violència de gènere La família de la víctima de l'assassinat masclista de Figueres: "Volem revisar amb rigor tot el que va passar aquelles 72 hores"
- Armes Enxampen un jove amb una pistola Taser a sobre després d'aturar un cotxe per maniobres estranyes a Sant Hilari
