CAS NEGREIRA
El Barça demana la dimissió de Tebas
El club blaugrana entén que el president de LaLiga ha sigut «l’executor» en la presentació d’una prova falsa per incriminar l’entitat

El FC Barcelona ha exigit aquest dilluns la dimissió del president de LaLiga, Javier Tebas, per haver enviat a la Fiscalia un escrit en la causa sobre els pagaments del club blaugrana al vicepresident del Comitè Tècnic d’Àrbitres, José María Enríquez Negreira, en el qual implicava erròniament dos expresidents de l’entitat blaugrana, Josep Maria Bartomeu i Sandro Rosell.
L’entitat catalana ha emès un comunicat en el qual reacciona a la informació publicada per ‘La Vanguardia’ sobre el document manuscrit de l’exdirectiu del Barça Josep Contreras, ja mort, que Tebas va presentar a la Fiscalia i al qual va tenir accés a l’estar aquest investigat en el denominat cas Soule, en el qual LaLiga exerceix com a acusació particular.
Però segons ‘La Vanguardia’, la família de Contreras ha aclarit que la veritable identitat de les persones esmentades al document no tenen res a veure amb els expresidents del Barça.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»