Convocat amb la selecció
Pedri se’n ressent i s’allunya del clàssic
El migcampista no ha acabat bé l’entrenament i es frena la recuperació de la lesió muscular
Pedri González havia encarat la recta final de la recuperació de la seva lesió muscular, i ha hagut de frenar. Va acabar l’entrenament d’aquest divendres abans d’hora i amb males sensacions, amb la qual cosa la seva reaparició en el clàssic de d’aquest diumenge contra el Madrid està en dubte.
El futbolista canari ha completat un mes de baixa des que es va lesionar el 16 de febrer al patir una ruptura al recte anterior de la cuixa dreta. Aquesta setmana s’estava incorporant a la feina amb l’objectiu de reaparèixer aquest diumenge en el duel que podria sentenciar la Lliga (el Barça avantatja el Madrid de 9 punts), però la frenada d’aquest divendres podria descartar-lo.
Xavi Hernández pensava alinear Pedri, però no vol arriscar-se a perdre’l per més temps abans dels dos mesos i mig que queden de competició.
- Oposicions Ho diu el BOE: per a aquestes oposicions amb sous de 1.500 euros només demanen l’ESO
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Venerar la Moreneta Com serà la visita del Papa a Montserrat: proximitat amb els fidels en el camí a la basílica
- Pintura Paula Bonet denuncia un nou atac a la seva galeria d’art després de l’absolució del seu assetjador
- A Pozuelo de Alarcón Així és la luxosa casa de Marcos Llorente: spa privat, hectàrees d’oliveres i fins a tres piscines
