FUTBOL
Iceta admet la «preocupació» del Govern pel cas Negreira: «Perjudiquen l’esport i el futbol espanyol»

El ministre de Cultura i Esport, Miquel Iceta, ha reconegut la «preocupació» del Govern pel cas del presumpte pagament del FC Barcelona pels informes arbitrals a l’exvicepresident del Comitè Tècnic d’Àrbitres (CTA) José María Enríquez Negreira, que, si es confirmen, «són molt greus» i «perjudiquen l’esport i el futbol espanyol».
«Com a Govern estem preocupats per aquesta situació i, sobretot, recolzem la postura que ha defensat la Federació Espanyola de Futbol: màxima transparència, respecte a la resolució judicial i si correspon, ens personarem en el mateix procediment judicial», va dir en la firma de l’acord per a la presència d’Espanya com a convidat d’honor a la Fira Internacional del Llibre de Guadalajara (Mèxic) 2024.
En aquest sentit, Iceta va lamentar la imatge que poden provocar no només a la Lliga de futbol sinó a l’esport espanyol fora de les nostres fronteres. «En cas que es confirmin aquests fets, són molt greus i perjudiquen el conjunt del futbol i l’esport espanyol. I allà serem els organismes federatius i del Govern, en defensa del bon nom dels esportistes espanyols», va indicar.
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Digues adeu a la tosca de la dutxa amb aquests senzills remeis casolans
- Nova data Bad Gyal farà un tercer concert al Palau Sant Jordi de Barcelona
- La indústria de la longevitat Les teràpies cel·lulars antienvelliment desembarquen a Espanya amb tractaments de fins a 10.000 euros
- AJUDA DEL GOVERN ¿Com es poden demanar les ajudes de 10.000 euros al mes per a pacients amb ELA en fase avançada?
- Hàbits culturals Els catalans amb subscripció a plataformes digitals es disparen en tres anys fins al 78%