«És una injustícia»
L’Espanyol s’indigna i qualifica d’«insòlit» que Lewandowski pugui jugar el derbi
Hores després que el Barça anunciés satisfet que Lewandowski pot jugar el derbi d’aquest dissabte reaccionava l’Espanyol amb un contundent comunicat oficial en el qual qualifica d’«insòlit» que sigui al Camp Nou aprofitant la «mesura cautelar» imposada per un tribunal de Madrid. El club blanc-i-blau s’indigna perquè a tan sols 24 hores del partit i «després de descartar-ho els diferents organismes competents (Competició, Apel·lació i TAD), s’hagi acordat una mesura cautelar a una sanció imposada prèviament».
A més, l’Espanyol lamenta que «encara sent part indirectament involucrada només hagi pogut tenir accés a la resolució després de sol·licitar-ho a diverses organismes», indignat també perquè no «se’ns hagi comunicat, tal com estableix la normativa processal».
Notícies relacionades🔵 𝗖𝗢𝗠𝗨𝗡𝗜𝗖𝗔𝗧 𝗢𝗙𝗜𝗖𝗜𝗔𝗟#RCDE
— RCD Espanyol de Barcelona (@RCDEspanyol) 30 de diciembre de 2022
En el seu llarg comunicat, el club blanc-i-blau estima que «no es donen els requisits per justificar la mesura cautelar», i insisteix que la sentència que aprova aquesta suspensió cautelar de la sanció a Lewandowski «parla de danys irreparables al FC Barcelona sense entrar a valorar els danys irreparables als seus rivals i a la competició sense donar possibilitat de cap recurs».
I l’Espanyol argumenta que «aquesta decisió d’última hora condiciona totalment aquesta jornada, que va començar aquest dijous i la preparació de cara» al derbi, i per això es considera que pateix «una injustícia tenint en compte els precedents amb altres clubs».
- Gastronomia Dabiz Muñoz revela quant costa realment el seu exclusiu menú líquid
- Busos, informadors i peatge de la C-32 La factura del Govern per la crisi de Rodalies ja ascendeix a 5,2 milions d’euros, que reclamaran al Ministeri de Transports
- Al Congrés El PP, Vox i Junts assesten el primer cop del 2026 al Govern i tomben el decret de pensions per contenir mesures antidesnonaments
- Crisi ferroviària Puente: «A Rodalies hem fallat en coordinació i comunicació i els cessaments van en aquesta direcció»
- DIMECRES, 21 H Flick i les combinacions en la classificació de la Champions: «Només estarem pendents de nosaltres»
