«MESURA CAUTELAR»
Lewandowski podrà jugar contra l’Espanyol
Robert Lewandowski podrà jugar aquest dissabte el derbi, segons ha informat el Barça. El davanter polonès estava sancionat amb tres partits per l’expulsió que va patir el 8 de novembre a Pamplona durant el duel contra l’Osasuna. El club blaugrana ha informat que Lewandowski «podrà jugar contra l’Espanyol després que el Tribunal Central Contenciós de Madrid hagi concedit una mesura cautelar a la sanció imposada pel TAD».
⚠ ÚLTIMA HORA ⚠
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 30 de diciembre de 2022
Robert Lewandowski podrá jugar mañana contra el Espanyol después de que el Tribunal Central Contencioso de Madrid haya concedido una medida cautelar a la sanción impuesta por el TAD pic.twitter.com/aZPy9cXpVd
D’aquesta manera, el Barça aconsegueix comptar amb el ‘nou’ i deslliura així Xavi d’un problema perquè no té un davanter centre suplent. I el tècnic s’assegura tenir el jugador més en forma (porta 13 gols en 14 jornades de Lliga) per reprendre l’aturada després del Mundial de Qatar.
- Gastronomia Dabiz Muñoz revela quant costa realment el seu exclusiu menú líquid
- Busos, informadors i peatge de la C-32 La factura del Govern per la crisi de Rodalies ja ascendeix a 5,2 milions d’euros, que reclamaran al Ministeri de Transports
- Al Congrés El PP, Vox i Junts assesten el primer cop del 2026 al Govern i tomben el decret de pensions per contenir mesures antidesnonaments
- Crisi ferroviària Puente: «A Rodalies hem fallat en coordinació i comunicació i els cessaments van en aquesta direcció»
- DIMECRES, 21 H Flick i les combinacions en la classificació de la Champions: «Només estarem pendents de nosaltres»
