PATEIX UN PROBLEMA MUSCULAR
Koundé es lesiona amb França davant Àustria a la Lliga de les Nacions
Malament va començar l’aturada de les seleccions per al Barça. Ni mitja hora de partit es portava a l’Stade de France parisenc quan Jules Koundé es va asseure a la gespa. Estava abatut. No podia continuar jugant el central del Barça davant Àustria. Havia patit una lesió muscular, l’abast de la qual encara es desconeix, per la qual cosa es va veure obligat a demanar el canvi.
Touché @jkeey4 laisse sa place à William Saliba 🔄
— Equipe de France ⭐⭐ (@equipedefrance) 22 de septiembre de 2022
🇫🇷0-0🇦🇹 | #FRAAUT | #FiersdetreBleus pic.twitter.com/rhscJwhokD
Va haver d’entrar de manera precipitada William Saliba, el jove defensa de l’Arsenal (21 anys). El blaugrana, mentrestant, xerrava al costat de la banqueta amb Didier Deschamps, el seleccionador francès, que es va mostrar tan seriós com preocupat. El Barça, també.
Un problema per a Xavi
Notícies relacionadesPerquè si perd Koundé, un dels valors de la nova defensa que ha dissenyat Xavi en aquest inici de temporada, haurà de reestructurar aquesta parcel·la. A més, el tècnic l’havia col·locat com a lateral dret. Deschamps va fer el mateix a París, tot i que amb una línia de tres centrals. Koundé ancorat al flanc dret, Varane, el jugador del Manchester United, en l’eix de la defensa, i Benoit Badiashile, el jove defensa del Mònaco (21 anys), desplaçat al costat esquerre.
Ni mitja hora van estar junts per la lesió muscular de Koundé, que va abandonar de manera lenta la gespa de l’Stade France acompanyat d’un fisioterapeuta de la selecció per ser sotmès a proves mèdiques que certifiquin l’abast del problema físic que va fer que el substituïssin.
- Indústria Quin tipus de vehicle militar podria fabricar Seat a Martorell?
- Festa del 95è aniversari d’ERC Junqueras demana recolzament a partits, empresaris i agents socials per garantir que Catalunya recapti l’IRPF: «No ens deixeu sols»
- Restriccions vigents La pluja buida Collserola el primer dissabte de tancament per la pesta porcina africana
- Dret a una mort digna El Pere, amb depressió severa des de fa 20 anys, demana l’eutanàsia per tercera vegada: «La meva vida no és digna, pateixo un sofriment crònic i intractable»
- Cita a Palma Un Espanyol encallat visita un Mallorca amb urgències: «Cal ser intel·ligents i ambiciosos»
