PODRAN DEBUTAR CONTRA EL RAYO
Tots els fitxatges del Barça inscrits, menys Koundé

Tots, menys Koundé. El Barça ha aconseguit inscriure sis dels set jugadors per poder debutar aquest dissabte a la Lliga contra el Rayo Vallecano. Després que la directiva de Joan Laporta hagi activat la quarta palanca amb la venda del 24,5% de Barça Studios a Orpheus Media, empresa administrada per Jaume Roures, el club, com ja va avançar Xavi, ha pogut registrar Lewandowski, Raphinha, Kessié, Christensen, el renovat Sergi Roberto i el fitxat aquest estiu Ousmane Dembélé.
Només ha quedat fora de la llista Koundé, l’últim d’arribar al Camp Nou, tenint en compte a més que el Barça té quatre centrals més (Piqué, Araujo, Eric i Christensen) i que l’exjugador del Sevilla sortia d’una lesió que l’ha tingut de baixa unes quantes setmanes.
Perquè entri el defensa francès, el Barça haurà d’alliberar massa salarial o vendre algun jugador perquè a partir d’ara, i després de l’ingrés de gairebé 800 milions per les quatre palanques, el club entra en la regla 1/1. És a dir, per cada euro que surti en pot entrar un altre, esquivant la normativa de l’1/4 o l’1/3 en què s’ha mogut el club blaugrana.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)