«HE TINGUT UN GEST DESAFORTUNAT»
Araujo: «Vull demanar disculpes a la gent de l’Espanyol»
Ronald Araujoera a la banqueta de Cornellà-el Prat en els tensos minuts finals del derbi, que va acabar en empat (2-2). I es va aixecar enrabiat per l’expulsió de Gerard Piqué, mentre Nico Melamed es dirigia, després de veure la targeta vermella per la seva baralla amb el central blaugrana, cap al túnel dels vestidors.
Llavors, el central uruguaià, que havia sigut substituït en el descans al notar unes molèsties musculars que el fan ser dubte per dijous a l’Europa League contra el Nàpols, es va encarar amb el jugador de l’Espanyol recordant-li amb gestos ostensibles que havien baixat a Segona Divisió.
— Ronald Araujo (@RonaldAraujo_4) 14 de febrero de 2022Notícies relacionades
Dues hores més tard, el defensa del Barcelona admetia el seu error en un missatge que penjava a les xarxes socials i va ser retuitejat pels comptes oficials del club blaugrana. «Vull demanar disculpes a tota la gent de l’Espanyol pel gest desafortunat que he tingut aquesta nit», va explicar Araujo, assumint l’error que va cometre amb aquests gestos cap a Nico Melamed.
[COMUNICAT MÈDIC]
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) 13 de febrero de 2022
El jugador del primer equip R. Araujo té unes molèsties al soli de la cama esquerra. Pendent de proves per saber l’abast d’aquestes molèsties #EspanyolBarça pic.twitter.com/ItoyfJ8Rg4
«Tot ha sigut fruit de la tensió viscuda durant un derbi tan disputat com el d’avui», va dir per justificar-se el defensa. I va reconèixer després que es considera «una persona respectuosa amb les aficions i clubs». «Per això no em sento orgullós amb el que ha passat», va afegir.
- Educació Jaume Font, alumne d’FP, després d’un mes en una empresa d’instal·lacions elèctriques: "Quan acabi les pràctiques, si volen que m’hi quedi, penso continuar aquí"
- COMERÇ EUROPEU Els analistes reclamen a Brussel·les completar el mercat únic de la UE com l’antídot "davant la incertesa global"
- Parc de la Ciutadella El Parlament s’ampliarà amb un nou edifici i uns 8.000 metres quadrats més
- Municipal La Diputació de Tarragona destinarà 15 milions d’euros perquè els ajuntaments assumeixin les despeses per la guerra de l’Iran
- Polèmica Lloret de Mar arriba a un acord per reobrir el camí de ronda ocupat per la mansió de l’expresident del Kazakhstan
