RELLEU ANUNCIAT
El Barça i Ramon Planes pacten la rescissió del contracte
El secretari tècnic n’havia demanat la sortida immediata després del fitxatge de Xavi Hernández com a entrenador

marcosl54551228 files in this file photo taken on july 13 2009 espanyol s 200819125400 /
El Barça i Ramon Planes han firmat ja l’extinció del contracte del secretari tècnic, que n’havia demanat la rescissió voluntàriament, i que vencia el 30 de juny del 2022. Planes va sol·licitar la seva sortida immediata del club la setmana passada, dos dies després que s’anunciés l’arribada de Xavi Hernández com a entrenador. L’executiu va ser el primer dels relleus en la cúpula del primer equip de futbol.
La desvinculació de Planes s’ha convertit en oficial després que el club hagi anunciat aquest dimarts l’acord per a la liquidació i expressava al secretari tècnic el seu «compromís, professionalitat i aportació» durant els anys que ha pertangut al club. Concretament tres. Va arribar el 2018 procedent del Getafe a instàncies de Pep Segura, que era el mànager general del futbol triat per Josep Maria Bartomeu.
Planes va ser fitxat per col·laborar amb Eric Abidal i és l’únic que ha continuat al club després que Joan Laporta vencés en les eleccions el 7 de març. Bartomeu ja havia acomiadat Segura i Abidal. Amb l’arribada de Xavi, el cos tècnic pateix una transformació en la qual l’entrenador, Mateu Alemany, director de futbol, i Jordi Cruyff, fins ara cap de ‘scouting’ internacional, prenen un altre rumb.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»