POSPOSAT PELS COMPROMISOS DE LES SELECCIONS
El CSD ajorna el Sevilla-Barça, fixat per al dissabte 11
L’organisme decideix a favor de la Lliga de Futbol Professional, que va reclamar que el partit no es jugués
«És una resolució definitiva», afirma el CSD, que intervé en el conflicte dels internacionals que juguen en la CONMEBOL
El Consell Superior d’Esports (CSD) ha anunciat que es cancel·la el partit entre el Sevilla i Barça que s’havia de disputar dissabte 11 de setembre al Sánchez Pizjuán (21. 00 hores). Accepta la cautelar demanada per la Lliga i dona temps a la federació, que exigia que el partit es disputés, a presentar les seves al·legacions.
«En vista de les consideracions anteriors, i en ús de les atribucions que legalment tinc conferides, resolc concedir la mesura cautelar sol·licitada pel Sr. Javier Tebas Medrano López, en nom i representació de la LNFP, consistent a concedir l’ajornament sol·licitat», diu el CSD en la nota oficial en què també es confirma l’ajornament del Vila-real-Alabès, fixat per a aquell mateix dia.
Notícies relacionadesResolución del Consejo Superior de Deportes:
— CSD (@deportegob) 7 de septiembre de 2021
✅ Adoptamos cautelares solicitadas por LaLiga
✅ Respetamos plazo @rfef para hacer alegaciones
✅ Damos tiempo a los clubes para trazar sus planes pic.twitter.com/eHmf7T0A8O
Són els primers partits ajornats per la coincidència de les Lligues amb els diferents partits de les seleccions nacionals. El Sevilla s’hauria quedat sense tres jugadors argentins (Montiel, Acuña i ‘Papu’ Gómez) i el Barça sense el central uruguaià Ronald Araujo.
«Aquesta resolució és definitiva i s’hi pot interposar recurs contenciós-administratiu davant els jutjats», afirma el comunicat oficial del CSD. Una nota firmada per José Manuel Franco, el seu president.
- Cine El cinema independent arrela a l'Ebre amb la segona edició de L'Ametlla Film Fest, del 12 al 14 de juny
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Prevost a Barcelona Lleó XIV assegura a l’església de Sant Agustí del Raval que mai va pensar a ser Papa
- Mostra cultural El Cruïlla redobla la seva aposta per ser «molt més que un festival de música»
- ESTUDIS La qualitat dels hidrats de carboni que consumeix la mare durant l’embaràs pot influir en el desenvolupament cognitiu infantil
