6 ANYS, 9 MESOS, 4 DIES
Cronologia de Bartomeu: Berlín, 'Barçagate', Lisboa...
L'exdirigent va arrencar amb èxit, però va acabar rubricant una gestió erràtica des del punt de vista esportiu i econòmic
marcosl55620221 graf9052 barcelona 27 10 2020 el presidente del fc barce201027204440 /
Va arribar sense esperar-ho. Va prendre el lloc (gener del 2014) de Sandro Rosell, el seu amic. I Josep Maria Bartomeu va dissenyar un projecte guanyador a l’inici, de la mà d’Andoni Zubizarreta, reconstruint amb èxit la plantilla. Va ser la seva primera i única remodelació encertada. I en temps de crisi, com la d’Anoeta (gener del 2015), va convocar eleccions a la presidència.
En sis mesos, el Barça de Luis Enrique va conquistar el triplet gràcies al trident format per Messi, Suárez i Neymar. Des d’aleshores, la gestió del ja expresident ha anat en corba descendent. De la cinquena Champions, conquistada a Berlín, a la vergonya de Lisboa, amb el 2-8 del Bayern Munic, a més del ‘Barçagate’, l’escàndol de les xarxes socials que va perjudicar la seva reputació.
Llavors va arribar el vot de censura, que Bartomeu no va codificar com hauria hagut de fer. Va pensar que no triomfaria. Però ha acabat claudicant, incapaç d’enfrontar-se a una votació que podia perdre. I abandona després de sis anys, nou mesos i quatre dies.
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Mobilitat «Se’t fica el soroll al cap»: les parades de bus interurbà en ple carrer desesperen els veïns de Barcelona
- Un any de la dana Protestes contra Mazón als carrers de València: 229 mantes tèrmiques per recordar les víctimes
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
