LA SITUACIÓ BLAUGRANA
Luis Suárez s'acomiada dels companys entre llàgrimes
El davanter uruguaià planeja un acte de comiat aquest dijous a l'auditori del club
lmendiola55053505 uruguayan soccer player luis suarez arrives leaves the unive200923184305 /
Luis Suárez no ha pogut evitar emocionar-se en el seu últim dia com a blaugrana i ha abandonat aquest dimecres la Ciutat Esportiva de Sant Joan Despí amb llàgrimes als ulls, com s’ha pogut apreciar en les imatges recollides en televisió. El davanter uruguaià s’ha acomiadat dels seus companys en l’última sessió d’entrenament abans de firmar la liquidació.
L’internacional uruguaià vol fer un acte de comiat, igual que el va fer el croat Ivan Rakitic. Però a causa de les mesures de seguretat del coronavirus, haurà de ser un acte telemàtic, que podria celebrar-se aquest mateix dijous, a les 12.00 del migdia a l’Auditori 1899, segons ha avançat la cadena SER, i que s’haurà de celebrar després de la presentació de la precandidatura de Toni Freixa.
De forma prèvia, Suárez haurà de resoldre el tema de la liquidació per acordar la seva sortida, cosa que li obrirà les portes de l’Atlètic de Madrid de Diego Simeone.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
