TORNA ANSU FATI
Koeman tampoc convoca Suárez per al Gamper ni Riqui Puig
El tècnic no compta amb l'uruguaià ni amb Arturo Vidal en la cita amb l'Elx al Camp Nou (19.00 h)
Pjanic i Ansu Fati són les novetats d'una llista de 23 jugadors de l'últim assaig abans del debut a La Liga

Tercer partit de pretemporada, tercera absència de Luis Suárez. Tercera i última prova per a Ronald Koeman, que continua sense comptar amb el davanter uruguaià. No el va convocar en la seva estrena davant el Nàstic, malgrat que la llista era de 25 jugadors. Tampoc el va cridar per al duel contra el Girona en una relació de 23 futbolistes.
Ni un sol minut jugarà l’uruguaià amb Koeman en aquesta atípica pretemporada
Hores abans del debut davant l’Elx (19.00 h, TV-3) al Camp Nou, on l’holandès no s’ha assegut encara a la banqueta, perquè els dos partits anteriors van ser a l’Estadi Johan Cruyff, ha tornat a prescindir del nou, el tercer màxim golejador en la història del club. Recupera Ansu Fati i Pjanic, però prescindeix de Riqui Puig.
En aquesta atípica pretemporada, condicionada per la pandèmia i a l’espera que es tanqui el mercat de fitxatges el pròxim 5 d’octubre, Suárez no haurà jugat ni un sol minut amb la samarreta blaugrana. I La Lliga arrenca d’aquí a una setmana amb la visita del Vila-real al Camp Nou, pel que el missatge de Koeman al davanter segueix igual de vigent o més. No el veu en el seu projecte. Però en cas que no es trobi la sortida adequada, el tractarà «com un més», segons va dir el tècnic després de guanyar el Girona (3-1).
📋 CONVOCATORIA
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 19 de septiembre de 2020
🏆 Trofeo Joan Gamper @EstrellaDammEs
🔵🔴 #ForçaBarça pic.twitter.com/LGnuI7cOBR
De moment, l’holandès ho ha deixat clar. No hi ha espai per a Suárez. Ni tampoc per a Arturo Vidal, dos jugadors que no entren en el full de ruta de Koeman, que ha tornat a confiar, no obstant, amb Pedri, el jove talent canari que ha sorprès en la pretemporada. També continua convocat Konrad, l’extrem nord-americà del Barça B, que ja es va guanyar els elogis públics de l’entrenador.

Pjanic, en la seva presentació al Camp Nou. /
Minuts per a Pjanic
Notícies relacionadesTorna, a més, Ansu Fati, una vegada rebuda l’alta mèdica. Però s’ha quedat descartat Riqui Puig, el jove centrecampista del filial, que té una competència duríssima, ja sigui en la posició de doble pivot, on l’ha utilitzat en la segona part davant el Nàstic i el Girona. Idèntica o més competència encara s’enfronta Riqui Puig en la posició de mitja punta on Griezmann, Coutinho, Messi o el mateix Pedri han jugat aquesta setmana.
Koeman sí ha inclòs Pjanic en aquesta relació de 23 jugadors, tot i que ja va avançar que no seria a l’onze titular. Però sí donaria «alguns minuts» al centrecampista bosnià, l’últim en incorporar-se als entrenaments amb el grup, després d’haver estat en quarantena per haver donat positiu de coronavirus.
- Entrevista Nikolai Sadovnikov, l’emissari rus que va veure Puigdemont: «Arribo a l’aeroport i em porten a un lloc desconegut»
- Investigació oberta Un sabotatge causa retards a l’AVE Barcelona-Figueres
- Rècord de temperatures Una Barcelona assossegada sucumbeix a la calor tòrrida de maig
- Tu i jo som tres La crítica de Monegal: Les ovelles mai agafen el llop, és al revés
- Entrevista Ada Colau: «Perpetuar-se no és estar tres mandats, és no conèixer cap altra feina que la política»
- Menjar ràpid Un client demanda McDonald’s per una cosa que tots pensen quan demanen una hamburguesa
- Un creixement inesperat El ‘boom’ del vinil té cara B: l’augment de la demanda i l’escassetat de materials desborden les fàbriques
- MÉS PERIÓDICO La rebotiga del cine S, amb tots els ets i uts
- Enquesta de Valors Socials ¿Què és un barceloní el 2022?
- Guerra a Europa Les zones ocupades d’Ucraïna amaguen un lucratiu botí per a Putin