DEFECTE DE FÀBRICA
Nike retira la nova samarreta del Barça perquè destenyeix
El club tenia previst posar-les a la venda la pròxima setmana, coincidint amb el derbi al Camp Nou
zentauroepp49979736 deportes camiseta190921193601 /
Tal com va anunciar ‘Sport’ el 13 de juny, el FC Barcelona tenia previst posar a la venda el nou equipament del primer equip la pròxima setmana, coincidint amb el derbi contra el RCD Espanyol, però la multinacional Nike ha ordenat a totes les botigues que venen productes del Barça que paralitzin les vendes de la nova samarreta i les tornin als seus proveïdors, explica el diari ‘Sport’, del grup Prensa Ibérica.
Es dona la circumstància que Nike ja havia enviat la majoria de les comandes i algunes de les botigues ja les estaven rebent. El motiu no és cap altre que un problema de fabricació que provoca que les samarretes es destenyeixen amb la suor o al rentar-se. Mai abans havia passat un fet semblant en aquesta empresa nord-americana, que ha preferit prendre aquesta dràstica decisió abans que el malmès producte arribi a mans del consumidor.
Aquesta mesura pot suposar unes pèrdues importants tant per a les botigues del Barça com per als llicenciataris, ja que el període estiuenc sempre és molt bo en vendes. A més, si l’equip continua avançant en la Champions League, coincidiria en el ple mes d’agost.
Acabar l’excedent de l’anterior
L’únic aspecte positiu del que ha passat és que l’excedent acumulat de l’actual samarreta de quadros, producte del tancament de les botigues per la Covid-19, podrà reduir-se tot i que en cap cas compensarà l’efecte que cada any comporta el llançament i presentació a nivell mundial d’una nova samarreta a final de temporada.
Per a Nike es tracta d’un cop molt fort, però l’empresa amb seu a Seattle ha reaccionat amb decisió per reduir al màxim el perjudici que suposaria que un producte defectuós arribés a mans dels seus clients i els del FC Barcelona. No obstant, sorprèn que unes samarretes que passen diversos controls sobre la qualitat surtin defectuoses.
Notícies relacionadesLa nova samarreta recupera la ratlles tradicionals tot i que destaca perquè van envoltades per un vorell groc. El segon equipament de la pròxima temporada serà de color negre i el tercer serà el més transgressor pel seu color rosa.
- Les causes de l’excap del Govern Pujol esgrimeix "marcadors d’Alzheimer" davant el tribunal
- Salut Bellvitge descobreix una nova malaltia genètica del neurodesenvolupament similar a l’autisme
- Els suports que van conduir Trump a la victòria s’erosionen
- Urbanisme La UPF enderroca les últimes cases dels militars de la Ciutadella
- LLIGA DE CAMPIONS Courtois maquilla una sacsejada
- Suposada estafa Més d'una vintena de comunitats de Viladecans denuncien la seva administradora després que hagin desaparegut els seus estalvis
- PRESUMPTES MALTRACTAMENTS Les famílies de l'escola d'educació especial de Blanes retreuen a la direcció que no els informés de la investigació
- Sixena demana suspendre el concert de Rosalía al MNAC, nova polèmica per les pintures murals
- Investigació de la dana de València La jutge de la dana cita a declarar el portaveu del PP a les Corts valencianes, el nucli dur de Mazón i l’amo d’El Ventorro
- Talent als fogons Aquests xefs de Palamós aconsegueixen el premi Cuiner del Gastronòmic Fòrum Barcelona 2025
