RESPOSTA PENDENT
Rousaud demana a Bartomeu l'auditoria del 'Barçagate'
L'exvicepresident reclama que faci pública la investigació encarregada sobre les irregularitats en la contractació d'I3 Ventures

jdomenech53087487 10 04 2020 emili rousaud deportes factorenergia 200521165514 /
Emili Rousaud apressa Josep Maria Bartomeu perquè li faci pública la investigació que ha encarregat el FC Barcelona sobre la contractació de l’empresa I3 Ventures i d’altres vinculades per al monitoratge de les xarxes socials després de l’escàndol que va esclatar quan es va saber que s’havien difòs missatges denigrants i vexatoris de jugadors blaugrana, des de Gerard Piqué fins a Pep Guardiola.
Rousaud ha enviat una carta pública al president del Barcelona per «interessar-se sobre aquesta auditoria que es va encarregar». És l’única manera que té de fer-ho, després que el president decidís destituir-lo del seu càrrec com a vicepresident insitucional. La consulta ve motivada per la condició de soci (número 31.904) i «a títol personal» ja que «vaig promoure directament l’inici d’aquesta investigació en profunditat».
I ho va fer, escriu Rousaud, per entendre que «una de les principals missions» de la directiva és «assegurar la total transparència» en la gestió del club. Es tracta d’«una obligació» perquè els membres de la junta són «els representants» de la massa social. En aquest cas, sosté Rousaud, «els òrgans de control i compliance (compliment normatiu)» no van poder supervisar els acords amb I3 Ventures.
Notícies relacionadesRosaud demana a Bartomeu que «asseguris al més aviat possible la difusió pública i íntegra de l’informe, així com de les determinacions que la junta prengui en conseqüència». Ho va reclamar mentre era a la junta, recorda Rousaud, i ho fa ara com «un soci més» al sentir que «molts altres barcelonistes» exigeixen «una explicació pública dels fets investigats».
El denunciat
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- La sanitat com a columna del benestar (i 2) Del diagnòstic a les propostes de reforma
- Passeig de Gràcia tancarà l’accés a l’L4 cinc mesos
- Obituari Emblema de la comunitat monàstica
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Energia El parc eòlic marí de Roses, encallat al ministeri