EL MISSATGE DEL BARÇA
«Avui lluitem, demà gaudirem», el missatge del Barça
El Barça difon un vídeo d'esperança amb esportistes i aficionats de tot el món cantant l'himne del club
El Barça ha difós un vídeo d’«esperança» per combatre la pandèmia del coronavirus que ha aturat tota activitat esportiva. Ho ha fet recorrent a l’himne del club sota una idea principal: ‘Avui lluitem, demà gaudirem’.
L’entitat ha volgut llançar un missatge d’«optimisme» a través de diferents idiomes tenint, en tot moment, com a fil conductor la lletra del ‘Cant del Barça’ aprofitant la força digital que posseeix la institució, amb 300 milions de seguidors i capaç de generar 1.400 milions d’interaccions amb els seus fans a les xarxes socials.
Hi apareixen socis anònims, seguidors del clubs, penyistes de tot el món, així com nens de les Barça Academy repartits per tot el planeta, passant des del Japó a Colòmbia incloent Zàmbia, els Estats Units i Polònia.
Notícies relacionadesHi ha cantants (Miki Puig), pilots de motos (Jorge Lorenzo), cuiners (José Andrés) i empresàries i models (Judith Mascó), a més de referències planetàries en el bàsquet com l’exblaugrana Pau Gasol i llegendes d’altres èpoques com l’exjugador Gary Lineker.
També apareixen en el vídeo Carles Puyol, l’excapità blaugrana, Ansu Fati, Sergi Roberto, l’atleta del Barça Yulimar Rojas, Víctor Tomás (handbol), Pierre Oriol (bàsquet) entre molts altres esportistes del club unit a imatges del personal sanitari i de les forces de seguretat que reben cada dia, a les 20.00 hores, el reconeixement en forma d’aplaudiment de la societat.
- L’expert en estalvi Iván Terrón: «No poseu cap rentadora a les 6 de la tarda»
- Balanç de criminalitat La Policia va detenir 26 fugitius internacionals a Barcelona i 37 a la resta de Catalunya l’any passat
- Producte de temporada Els amants dels ‘calçots’ ja tenen app: nou mapa per trobar les millors ‘calçotades’
- Agressió sexual El jutge accepta la rectificació de Mouliaá i torna a citar Errejón per comunicar-li l’obertura de judici per agressió sexual
- Menys criminalitat Els delictes cauen un 6% a Barcelona gràcies a l’ofensiva policial contra la multireincidència
