cas excepcional
La federació prohibeix al Leganés fitxar un substitut de Braithwaite
El club madrileny es queixa de la decisió i assegura que la RFEF s'ha compromès a eliminar la norma que permet contractacions en cas de lesions greus com la de Dembélé

martn-braithwaite /
El Club Deportivo Leganés ha rebut aquest dijous la resolució de la Federació Espanyola de Futbol (RFEF) que desestima la seva petició i li prohibeix fitxar un substitut per reemplaçar al davanter Martin Braithwaite, fitxat pel Barça i que ja va debutar dissabte passat davant l’Eibar al Camp Nou.
La decisió ha indignat el club madrileny, que en un comunicat s’ha queixat i ha mostrat la seva contrarietat. «El fonament de la RFEF és que, segons el seu criteri, no existeix cap normativa d’aplicació que habiliti i pugui permetre la sol·licitud del Leganés, és a dir, la inscripció d’un jugador en substitució d’un que hagi causat baixa pel pagament d’una clàusula de rescissió per cobrir, al seu torn, una baixa per una lesió de llarga durada, tot plegat fora dels períodes habilitats. Així mateix, la RFEF fa referència a què permetre la sol·licitud del Leganés, podria donar peu a una cadena de traspassos fora del període d’inscripció que podria suposar un notable mal a la integritat de la competició i a l’equitat dels participants».
La federació, segons el Leganés, s’ha compromès a iniciar els tràmits oportuns per elevar una proposta de supressió de l’article 124.3 del Reglament General de la RFEF, que es refereix a l’excepció de poder fitxar per lesió de llarga durada. Per tot això, el Leganés es reafirma: «Ens trobem davant d’una normativa injusta, que atempta contra la integritat de la competició i el dret de tots els clubs a competir en igualtat de condicions, i que ens ha causat un enorme i greu perjudici».
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?