EL DEBUTANT
Braithwaite: «No em rentaré la roba després d'abraçar Messi»
El davanter danès exposa la seva emoció després d'haver debutat amb el Barça amb dos passades de gol
jdomenech52426889 barcelona s new signing martin braithwaite right controls 200222190739 /
Martin Braithwaite s’entrenava amb el Leganés dimecres i ha debutat amb el Barça dissabte de la mateixa setmana. Un canvi abismal, difícil de pair. Tot i que sigui per bé. «No em rentaré la samarreta després d’abraçar Messi», va confessar amb l’emoció que traslluïa la frase.
Va abraçar Messi perquè, quan va entrar el camp, el minut 71, el Barça guanyava per 3-0. En aquells 20 minuts finals, el seu nou equip va marcar dos gols més. En els dos va intervenir ell. I un el va anotar Messi. Per això l’abraçada, i el valor incalculable que va adquirir la samarreta, més la satisfacció d’haver rebut la felicitació del capità. «És un gran tio, ha fet que em senti molt còmode», va subratllar.
Notícies relacionadesEl debut hauria sigut immillorable amb un golet. Ja el veurem. És prioritari entrar amb bon peu a la casa. Una casa molt gran, que no fa molt semblava inabastable. Braithwaite se sent «molt orgullós d’haver arribat, als 28, a un estadi «en el qual somiava jugar quan era un nen i mirava futbol per televisió».
«Creia que podia passar, però no esperava que passés. Ho he aconseguit gràcies al treball, i soc molt feliç», va explicar després de la trobada. Tan feliç era, que es va permetre bromejar: «No és tan difícil realitzar una assistència a Messi. Només li has de donar la pilota i ell ja marcarà», va dir el danès a la cadena Bein Sports.
- Alerta sanitària a alta mar Vint-i-un dies en un vaixell infectat: així ha estat la travessia del creuer afectat pel brot d’hantavirus que arribarà a Tenerife aquest diumenge
- Societat Li cau una multa de 19.000 € per treballar unes hores sent jubilat: el cas que ho canvia tot
- "Projectes Reactivadors" Un poble del Pirineu català crea un "coworking" per atraure nous veïns i frenar el despoblament
- Narcopesquers: els altres vaixells que atraquen a les Canàries amb perill sanitari a bord
- Crida a la calma El director de l’OMS, Tedros Adhanom, insisteix que l’escenari actual amb l’hantavirus «no és cap altra covid-19»
