EL BARÇA TORNA A LA FEINA
Primer, el derbi; després, Aràbia Saudita...

marcosl51529533 entrenamiento del barcelona en la ciudad deportiva191229220614 /
Després d’una setmana de vacances, el Barça de Valverde va retornar aquest diumenge als entrenaments. No hi eren tots els jugadors de la plantilla, per raons ben diverses. Messi, Luis Suárez, Neto i Arturo Vidal, que ha provocat un incendi amb la seva denúncia per impagament de 2,4 milions d’euros al club, tenen permís per retornar el pròxim dos de gener, tot just 48 hores abans del derbi davant de l’Espanyol a Cornellà, el pròleg d’un atapeït calendari, que conté, a més, un títol en joc.
És la Supercopa d’Espanya, que es disputarà a l’Aràbia Saudita, amb la semifinal (dijous, 9 de gener) davant l’Atlètic de Madrid de Simeone. Un dia abans (dimecres, 8), el València i el Madrid lluitaran per una plaça a la final.
Amb Ansu Fati
Ahir no hi eren Messi, Suárez i Neto, destinat a ser el porter de la Supercopa si al final Valverde no canvia d’idea, ni Arturo Vidal, però Ansu Fati sí que va començar a fer «una part de la feina amb el grup», com va informar el club blaugrana.

El tècnic confia a recuperar el jove davanter per a aquest gener dur al qual s’enfronta, tenint en compte la «cruel»lesió muscular, una més, amb què va ser castigat Dembélé. Ansu Fati, castigat per diferents problemes físics, amb prou feines ha jugat set minuts els cinc últims partits de la primera fase del curs.
Minut de silenci per la mare de Sergi Roberto
Va aparèixer en el tram final del clàssic contra el Madrid. D’aquí la necessitat que té Valverde de poder comptar amb Ansu Fati, igual que amb Carles Pérez, l’altre davanter del planter que sí que es va entrenar ahir amb tota normalitat. En una sessió en la qual també va participar Iñaki Peña, porter del Barça B, però, en canvi, van ser baixa Sergi Roberto i Wagué.En el cas del centrecampista, el tècnic li va donar permís després de la mort dissabte passat de la seva mare María Rosa, per qui es va guardar un minut de silenci. El lateral senegalès, amb una conjuntivitis, no es va entrenar.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»