PROBLEMES EN LA DEFENSA
La baixa de Semedo obre la porta a Wagué
Valverde ha perdut els dos laterals titulars en només quatre dies per lesions musculars

marcosl49330425 l to r barcelona s senegalese defender moussa wague barcel191110173728 /
En només quatre dies, Valverde ha perdut els seus dos laterals titulars. Dimarts es va quedar senseJordi Alba, que amb prou feines va resistir 45 minuts a la Champions davant l’Slavia perquè va patir «una lesió al bíceps femoral de la cama esquerra». El club no ha detallat quant temps estarà de baixa, però el tècnic blaugrana ja va dir, després del triomf sobre el Celta, que «seran uns quants partits». Valverde es va quedar dimarts sense Alba, l’amo del carril esquerre. I dissabte en veia com Semedo demanava, lesionat, el canvi al minut 22 (va entrar Busquets i Sergi Roberto va retornar al flanc dret del darrere) deixant l’entrenador sense les seves dues peces bàsiques a les ales.
El portuguès, segons va informar el club, tot just acabar el partit amb l’equip gallec, haurà d’estar «cinc setmanes de baixa» per la lesió muscular que va patir al soli de la cama esquerra, el mateix múscul que va enviarSuáreziMessia la infermeria.
Ni un minut
Notícies relacionadesAmb prou feines porten tres mesos de competició i Valverde ja ha de gestionar el pitjor balanç de lesionats des que va arribar al Camp Nou. Són 17 lesions i 11 els jugadors implicats. A la defensa, per exemple, Piqué i Lenglet han sigut els únics que encara no s’han posat en mans dels metges del club. Ara, sense Alba, és el torn de Junior Firpo. I sense Semedo s’obre una porta per veureWagué, el jove lateral senegalès, de 21 anys.
No ha jugat ni un sol minut en aquest curs. Ni ell, ni tampoc Neto, el porter suplent. Són els dos jugadors invisibles a la plantilla de Valverde, obligat ara a introduir modificacions en l’estructura defensiva del Barça. A Leganés, i després de l’aturada, no hi haurà el sancionat Sergi Roberto.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- Valor incalculable ¿Què se sap del robatori al Louvre i qui són els lladres? Les dues hipòtesis que estudien la policia i els experts
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- Entrevista Juan Zamora: «Vaig inserir cèl·lules del meu cor a espinacs, i seguien bategant»
- Pateix un ictus ingressada al Trueta i no li detecten fins al cap de tres dies
- A la presó de La Santé Nicolas Sarkozy ingressa a la presó per complir cinc anys per finançament il·legal
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Estrena Un Quixot per repensar la salut mental