TORNADA A LA FEINA
Umtiti i Junior ja s'entrenen amb el grup
Valverde confia a recuperar el central francès de cara al duel amb l'Eibar per cobrir la baixa del sancionat Piqué

El Barça ha tornat als entrenaments. Ha tornat sense els internacionals, però amb les novetats de Samuel Umiti i Junior Firpo. Tots dos han fet una part de l’entrenament amb el grup en la sessió vespertina que ha dirigit Ernesto Valverde per preparar el retorn a la Lliga contra l’Eibar el pròxim dissabte a la una del migdia.
El tècnic confia a recuperarUmtiti, que va patir una lesió amb la selecció francesa en l’anterior aturada. El central francès es va fer «una fissura en el segon metatarsià» del peu dret, que l’ha fet estar, de moment, un mes de baixa.
Torna Todibo
Notícies relacionadesSi Umtiti es recupera seria una bona notícia per a Valverde, que no tindrà Piqué a Ipurua perquè va veure la cinquena cartolina groga davant el Sevilla. L’entrenador blaugrana sí que recuperaLenglet, que ja va complir la seva sanció en el xoc contra el club andalús.
Todibo, que es va estrenar com a titular amb el Sevilla, ha tornat als entrenaments després d’estar concentrat amb la selecció sub-20 francesa. Carles Pérez, que va ser baixa en la selecció sub-21 espanyola i va deixar el seu lloc a Ansu Fati, ha fet treball específic, al marge del grup.
- Previsió meteorològica Aquestes són les comarques de Catalunya en alerta per pluges
- Actor A la ruïna després d’aparèixer junt amb José Luis Gil
- Expresidenta del Parlament El Jaguar, la Meridiana, el discurs de comiat i la Rambla: quatre moments polèmics de Laura Borràs
- Cerimònia al març Els Lakers retiraran la samarreta de Pau Gasol
- Pop espanyol dels 80 Mor un dels fundadors del grup Tam Tam Go, Rafa Callejo
- Als Estats Units «Tots t’odiàvem»: dimiteixen tots els treballadors d’una botiga pel tracte del gerent
- Innovació i sostenibilitat Un edifici de Cornellà inspira els primers equipaments públics metropolitans de fusta
- Estalvi energètic El curs polític tornarà en gran: un ple del Congrés per avalar el decret estrella de l’estiu
- Primer semestre La factura energètica d’Espanya amb l’exterior es dispara a 43.400 milions
- Història Els cadàvers de la batalla de Waterloo es van robar per fer sucre