AL CENTRE DE BARCELONA
El Barça obre una botiga a Canaletes
Està situada en el número 124 de la Rambla i ocupa 1.900 metres quadrats repartits en tres plantes
El Barça ha inaugurat una nova botiga. La cinquena que gestiona el club serà la més cèntrica: està situada al cor de Barcelona. A la Rambla. En el número 124. Ocupa 1.900 metres quadrats, repartits en tres plantes. És la segona més gran després de la del Camp Nou.
El Barça Store Canaletes es troba en un edifici històric, construït a finals del segle XIX. Va ser la seu, primer, del diari Las Noticias, davant de les finestres del qual la gent s’acostava a conèixer els resultats dels partits i, fins al 1945, del’Hotel Montecarlo. El nom de la botiga remet el cèlebre lloc on els aficionats del Barça celebren els títols, situada molt a prop de la Font de Canaletes.
A més dels productes habituals que formen tot l’univers blaugrana, hi ha diversos espais lúdics, com una zona en què els clients poden interactuar simulant un rondo, on poden jugar en un futbolí format per personatges històrics i un gronxador.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos