FALTA DE CONTINUÏTAT
Semedo demana sortir del Barça i Simeone l'espera en l'Atlètic
El club blaugrana s'aferra a la clàusula de rescissió del defensa portuguès fixada en 100 milions d'euros
marcosl48468646 soccer football uefa nations league semi final portugal 190604192802 /
Nélson Semedo vol marxar. Fa un any ja va estar meditant amb aquesta possibilitat, però ara, segons ha informat Catalunya Ràdio, ha tornat a traslladar aquest desig d’abandonar el Barça a la directiva blaugrana. A Madrid, mentrestant, Diego Simeone, el tècnic de l’Atlètic de Madrid, espera el lateral dret portuguès, de 25 anys, amb els braços oberts després de la marxa de Juanfran i el descontentament amb el colombià Arias. Semedo té una raó esportiva per buscar la seva sortida. Mai ha sigut una peça realment imprescindible per a Valverde.
Va costar 30 milions
Notícies relacionadesVa arribar l’estiu del 2017 al Camp Nou procedent del Benfica. Va costar 30 milions d’euros, amb cinc milions més pels primers 50 partits amb la samarreta blaugrana. Però el tècnic extremeny sempre ha posat al davant Sergi Roberto, sobretot en els partits importants. No ha tingut continuïtat. O almenys no la que esperava el mateix Semedo, que ha vist com era la segona opció.
L’opció Wagué
El Barça, no obstant, s’aferra a la seva clàusula de rescissió, fixada en 100 milions d’euros, per impedir la seva marxa, tot i que pogués arribar a ser inclòs en l’operació Griezmann. Malgrat que per 50 milions sí que podria deixar-lo anar; això sí, a Valverde li crearia un altre problema. El tècnic no només hauria de firmar un lateral esquerre per competir amb Jordi Alba (Junior, el defensa del Betis, és un dels candidats), sinó que també hauria de contractar un lateral dret. Llevat que, és clar, que el tècnic li obrís la porta del primer equip al jove senegalès Moussa Wagué (20 anys), que ha debutat ja aquesta temporada en l’última fase, amb el títol de Lliga a la mà.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- LLEURE Els clubs socials només per a dones s’obren pas a BCN
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- Tragèdia a la revetlla de Cap d’Any Les primeres víctimes identificades a Suïssa tenen entre 16 i 21 anys
- Dos joves improvisen un iglú per passar la nit de camí cap a Núria
- Gala de cine Critics Choise Awards 2026: Els millors ‘looks’ de l’alfombra vermella, d’Ariana Grande a Odessa A'zion, Chase Infiniti i Elle Fanning
- Mercat laboral Madrid avança Catalunya i s’erigeix com el territori amb més ocupats a Espanya
- Davant del dubte, sempre Serrat
- Àpats i benestar emocional Marta León, experta en salut hormonal: "El moviment és el major antidepressiu i ens el traiem durant les festes de Nadal"
- Estratègies enfrontades La Xina aprofita l’espai dels EUA en la seva retirada de l’ordre internacional
