AVANÇA EL MÓN DELS VIDEOJOCS
El Barça aposta pels eSports
El club s'ha reforçat amb un equip de la Rocket League per competir en els tornejos més importants del món d'aquest videojoc
rocket-league
El FC Barcelona ha creat un equip de Rocket League per competir a la Rocket League Championship Series, i també estarà present en els esdeveniments internacionals més importants que reuneixen els millors equips del món.
L’equip barceloní estarà format per l’espanyol Adrián Mateos, els britànics David William i Daniel Brian, els dos guanyadors de l’última competició important de la Rocket League, i la jove promesa francesa Yanis Champenois. El també britànic Robert Kendall serà l’encarregat de dirigir l’equip.
Notícies relacionades"Formar part del FC Barcelona és un somni per a qualsevol esportista. Em sento afortunat de poder dirigir aquest equip. Que el Barça s’uneixi a la Rocket League és un èxit tant per al club com per a la comunitat", va expressar el líder del grup.
Aquest serà el segon equip que el Barça tindrà en eSports, sumat al de Pro Evolution Soccer (PES), en la que van primers en la classificació de la competició.
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- La dona sense pèls a la llengua
- Preocupació a la zona El ‘segon violador de l’Eixample’ és avui un home sense llar que viu al carrer a prop d’una escola
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent Maria José Valiente, psicòloga: "Si estàs malament a la feina, parla, no et rendeixis"
- Un subcampionat històric
- Escarabats, gentrificació i turistes al Gòtic
- L’Espanyol celebra el seu aniversari amb festa grossa
- 50.000 persones es manifesten contra Mazón per la gestió de la dana
