DECLARACIONS POLÍTIQUES
Piqué i el judici de l'1-O. «En aquest país no ens escoltem»
El central afirma després del Madrid-Barça que «aquesta gent no és culpable. No van agredir ningú, no hi ha hi va haver violència, ha sigut tot molt pacífic»

piqe
Gerard Piqué va tornar a referir-se al judici sobre l’1-O que té lloc al Tribunal Suprem i ho va fer per defensar els polítics empresonats. Ja ho va fer dimecres després del partit de Copa i va incidir després del partit de Lliga, saldat amb una nova victòria (0-1) i una actuació individual memorable.
“El futbol i la política estan barrejats. Som gent pública que tenim les nostres opinions. Ja vaig dir que em sembla injust aquest judici. He viscut a Catalunya el que va passar i aquesta gent no és culpable. No van agredir ningú, no hi ha hi va haver violència, ha sigut tot molt pacífic”.
Notícies relacionadesÉs exactament això. Es pot ser o no independentista. Tan és. Al final, és una qüestió de democràcia. I la democràcia no és pot jutjar. Gràcies @3gerardpique. pic.twitter.com/cJI06eArYO
— Roger Torrent 🎗 (@rogertorrent) 3 de marzo de 2019
I tot seguit es va referir al radiofonista Carlos Herrera, que va insultar el central en el seu programa. “No ens escoltem, en aquest país; cadascú diu el que vol i no escolten ni polítics, ni tertulians ni ningú. Jo, l’altre dia, només vaig dir la meva opinió. Es pot no estar d’acord, com el senyor Carlos Herrera, que em va dir ‘Gerardo’, despectivament, en lloc del meu nom, Gerard. Em va dir ‘cretí’, però jo ni li canviaré el nom ni l’insultaré; els meus pares em van ensenyar que el respecte és una altra cosa. Que es pot no estar d’acord, però, si escoltem alguna cosa, es pot arribar a trobar un consens. Però la gent no escolta”.
I va acabar per defensar en concret els ‘Jordis’. “Aquesta gent no és culpable. Els Jordis, ¿es mereixen anar a la presó 20 anys per haver pujat a un cotxe de la Guàrdia Civil? Hi van pujar per demanar que la gent marxés. Això no té res a veure amb la independència; estem parlant del futur d’unes persones que el que van fer no és per passar-se vint anys a la presó. És la meva opinió i vull que es respecti”.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»